Hlavní principy produktů:

 

1. e-AUKČNÍ SÍŇ eCENTRE:

e-Aukční síň eCENTRE je institut transparentního a otevřeného obchodování, realizovaného prostřednictvím elektronické aukce zajišťující ekonomickou výhodnost pro všechny zúčastněné strany daného obchodu.

Co je to e-Aukce?
Elektronická aukce, nebo také e-Aukce je princip obchodování provozovaného ve virtuálním prostředí a funguje podobně jako dražba, pouze s tím rozdílem, že dodavatelé snižují své ceny dolů. Větší množství zájemců - domácností nebo podnikatelů sdruží svou poptávku po elektřině a plynu do jednoho velkého balíku a nabídnou jej všem dodavatelům na trhu v e-Aukci.
Aukce probíhá elektronicky na internetu. Dodavatelé vidí množství poptávané energie v jednotlivých tarifech, nejnižší cenu a svou cenu, kterou můžou dále snižovat, dokud aukce neskončí. Nevidí koho draží, nevidí konkurenty, ani kolik jich je. Vše je anonymní a bez možnosti jakéhokoliv ovlivnění.

Základní teze:

1. Smlouva s klientem
2. Sběr podkladů potřebných pro přípravu e-Aukce
3. Agregace poptávky
(více klientů - větší objem)
4. Informace všem dodavatelům na trhu (všichni dodavatelé mají příležitost nabídnout cenu)
5. e-Aukce - Porovnání nabídek v e-Aukci (dodavatelé soutěží mezi sebou on-line v jednom čase)
6. Vyhodnocení cen z e-Aukce v porovnání s cenami klienta (platí ekonomická výhodnost pro klienta
7. 100% administrativní servis

Výhody nákupu komodit přes e-Aukční síň eCENTRE:

•   Možnost agregace poptávky za více subjektů (firem, organizací, či domácností)

    Možnost jednoduchého, unifikovaného postupu u vybraných komodit

      (Elektřina, Zemní plyn, Telekomunikace, PHM)

•    Možnost porovnání nabídek všech dodavatelů v jednom čase - on-line soutěž

   Zajištění 100% administrativně právního servisu ze strany eCENTRE, a.s.

 

2. e-VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ eCENTRE:

e-Výběrové řízení eCENTRE je služba, jejímž cílem je nejvýhodnější nákup, nebo prodej jakéhokoliv zboží, služby, či komodity. V procesu výběrového řízení využíváme e-Aukční síně jakožto unikátního elektronického nákupního nástroje.

V praxi je produkt realizován tak, že společně vybereme položky, které nejvíce nakupujete a které chcete nakupovat LEVNĚJI. Zeptáme se Vás, zda nepotřebujete něco prodat za co nejvýhodnější ceny.

1. Zájem klienta
2. Nacenění služby "e-Výběrové řízení"
3. Smlouva s klientem
4. Zpracování zadávací dokumentace

5. Informace všem dodavatelům na trhu (všichni dodavatelé mají příležitost dát cenovou nabídku)
6. e-Aukce - Porovnání nabídek v e-Aukci (dodavatelé soutěží mezi sebou on-line v jednom čase)
7. Vyhodnocení e-Aukce - cena, kvalita, logistika
8. 100% administrativně právní servis

Výhody realizace výběrového řízení prostřednictvím e-Výběrového řízení eCENTRE:

    Využití nástroje elektronické aukce

    Orientace na úsporu - naše provize je hrazena z uspořené čásstky

    Oslovení širokého portfolia dodavatelů

    Úspora nákladů na administrativu a lidské zdroje - naprostou většinu práce uděláme

      za Vás

    Možnost porovnání nabídek všech dodavatelů v jednom čase - on-line soutěž

    Zajištění 100% administrativně právního servisu ze strany eCENTRE, a.s.